Аналіз і оптимізація ключових бізнес - процесів систем менеджменту

Аналіз і оптимізація ключових бізнес - процесів систем менеджменту

Аналіз і оптимізація ключових бізнес - процесів систем менеджменту - виявлення і усунення проблем, що впливають на ефективність діяльності організації.
 
Аналіз складається з декількох напрямків:

 

  • Визначення основних критеріїв процесів, а саме результативності, ефективності і т.д.
  • Визначення вартості і часу виконання процесів, втрат.
  • Аналіз ключових показників результативності процесів, операційних ризиків.
  • Аналіз результативності менеджменту інформаційними потоками, адекватності та повноти, використовуваної інформації
 
 
Оптіматізація використовується для приведення бізнес - процесів організації на новий якісний рівень.
 
Оптимізація складається з декількох етапів:
 
 
 
  • Визначення ключових бізнес-процесів організації.
  • Визначення критеріїв оптимізації процесів.
  • Побудова та впровадження перспективної моделі системи менеджменту.
 
 
При аналізі та оптимізації особлива увага приділяється взаємозв'язку організаційної структури та бізнес-процесів.